Przejdź do treści

Informacje

Na podstawie uchwały Nr XVII/332/12 Rady Miasta Oświęcim z dnia 25 stycznia 2012 roku w sprawie: określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy Miasto Oświęcim dla podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku, sposobu jej rozliczania oraz trybu kontroli wykonywania zleconego zadania  Prezydent Miasta Oświęcim w dniu 3 grudnia 2025 r.  ogłasza otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań w zakresie promocji Miasta Oświęcim poprzez sport w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia 2026 r.


Przedmiotem konkursu jest promocja Miasta Oświęcim w zimowej dyscyplinie olimpijskiej poprzez szkolenie sportowe, uzyskiwane wyniki, udział w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych. Promocja ukierunkowana powinna być na przekazaniu jak największej liczbie odbiorców informacji o mieście Oświęcim.


Działania promocyjne obejmować powinny w szczególności:



  • organizację zawodów sportowych w Oświęcimiu (meczy, spotkań, turniejów) w ramach udziału w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych; dostępnych dla jak największej liczby publiczności,

  • zamieszczenie nazwy miasta Oświęcim w nazwie drużyny reprezentującej Oferenta,

  • nadanie miastu tytułu jedynego „Głównego Partnera” drużyny reprezentującej Oferenta wraz z prezentacją takiej informacji w działaniach medialnych tj. na stronie internetowej (poprzez umieszczenie takiej informacji wraz z herbem miasta na głównej stronie z aktywnym linkiem do strony internetowej Zamawiającego) w mediach społecznościowych (wykorzystywanych przez Oferenta) oraz podczas konferencji prasowych lub innych kontaktów z mediami,

  • umieszczenie na strojach sportowych zawodników i trenerów uzgodnionych znaków Miasta Oświęcim oraz nazwy,

  • umieszczenie na telebimie lub innych dostępnych nośnikach multimedialnych reklamy Miasta Oświęcim (dokładne treść do uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta),

  • umieszczenie herbu miasta z tekstem „Główny Partner” na wszystkich drukach promocyjnych (plakaty, bilety, zaproszenia, broszury),

  • umieszczenie w widocznych miejscach obiektu z których korzystać będzie oferent – banerów promocyjnych miasta,

  • oznaczenie oficjalnych profili miejskich: https://www.facebook.com/MiastoOswiecim i https://www.facebook.com/OswiecimTuSieDzieje/ na portalu społecznościowym Facebook, w postach związanych z realizacją oferty, na profilu prowadzonym przez Oferenta, 

  • oznaczenie oficjalnych profili miejskich: oswiecim_pl i oswiecim.tusiedzieje na portalu społecznościowym Instagram, w postach związanych z realizacją oferty, na profilu prowadzonym przez Oferenta, 

  • wprowadzenie każdego wydarzenia związanego z realizacją oferty do Miejskiego Kalendarza Wydarzeń dostępnego pod adresem strony internetowej https://oswiecimtusiedzieje.pl/, 

  • kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Oświęcim w wypowiedziach publicznych i medialnych przedstawicieli Oferenta,

  • promocję w mediach ogólnopolskich poprzez relacje w telewizji publicznej lub jej oddziałach oraz w relacjach internetowych.

    Oferta może obejmować również inne działania promocyjne zaproponowane przez Oferenta.


Uwaga! Wykorzystanie herbu miasta Oświęcim lub innych miejskich znaków graficznych w działaniach marketingowych związanych z realizacją zadania wymaga uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta Oświęcim.


Wysokość środków planowanych do przekazania w formie dotacji – 800.000,00 zł


Termin realizacji zadania: 1.01.2026 r. do 30.04.2026 r.


Pełne ogłoszenie konkursu i wzór oferty dostępny – Tutaj